Blog

WIZYTÓWKA LOKALNEGO - NETbis sp. z o .o.

Zapewniamy wysoką jakość internetu i telewizji w rozsądnych cenach.

  • Dbamy o klienta
  • Wysoka niezawodność
  • Niskie ceny
  • Profesjonalność

Mapa dobrych inicjatyw LOKALNYCH

  1. NETBIS WŁĄCZA SIĘ DO POMOCY DLA MAŁEJ ZOSI „Ze łzami w oczach piszę tą wiadomość … nigdy nie spodziewałam się, że będę znajdować się w życiu w tak ciężkiej sytuacji prosząc Wszystkich Ludzi dobrej woli o pomoc. Moja 11-miesięczna córka jest śmiertelnie chora na rzadko występujący nowotwór . Prawie miesiąc temu nasz świat się zawalił słysząc z ust lekarza, że Zosia ma nowotwór złośliwy który zaatakował jej oba oczka… Siatkówczak jest bardzo podstępny i nieprzewidywalny, a do tego rozwija się w zastraszającym tempie.." Jedynym naszym ratunkiem jest leczenie w USA u dr Abramsona. Leczenie, które jest horrendalnie drogie, opiewające na kwotę ponad 1 miliona zł. https://www.siepomaga.pl/oczy-zosi W odpowiedzi na apel zatroskanych rodziców firma NETbis spółka z o.o. z Makowa Mazowieckiego wystawia na licytację Facebookową roczny abonament internetowy o wartości 780 zł. Osoba, która wylicytuje aukcję będzie zwolniona z opłat za internet przez 12 miesięcy. Możliwe jest licytowanie przez osoby inne niż abonenci i przekazanie aukcji dla klienta firmy NETbis.

    Zobacz
NETbis sp. z o .o.

NETbis sp. z o .o.

ul. Rynek 8 , Maków Mazowiecki

pon: 09:00 - 15:00
wt: 09:00 - 15:00
śr: 09:00 - 15:00
czw: 09:00 - 15:00
pt: 09:00 - 15:00
sb: 10:00 - 12:00

tel. 601648 pokaż

[email protected]

https://netbis.pl

https://www.facebook.com/netbismakow

Światłowodowy internet, telewizja Jambox

Poznaj firmę od podszewki

Firma istnieje od 2013 roku.
Zasięg świadczenia usług:

Maków Mazowiecki i okolice


Adres firmy:
Siedziba firmy
Rynek 8, Maków Mazowiecki
Kontakt:
Ogólny
601648 pokaż
Serwisowy
734666 pokaż
Płatności
gotówk pokaż
Godziny pracy:
Ogólny

pon: 09:00 - 15:00

wt: 09:00 - 15:00

śr: 09:00 - 15:00

czw: 09:00 - 15:00

pt: 09:00 - 15:00

sb: 10:00 - 12:00


Serwis
Całodobowo
Obsługiwani odbiorcy:
  • Klienci indywidualni
  • Klient biznesowy
  • Instytucje rządowe i pozarządowe
Świadczone usługi:

Co można załatwić osobiście w BOK:

  • Podpisać umowę/zamówić usługę
  • Zapłacić abonament (punkt kasowy)
  • Zgłosić usterkę / zamówić serwis
  • W BOK znajduje się serwis / sklep komputerowy

BOK

  • Jest na parterze
Odległość od najbliższej komunikacji:

100 m


  • Jest miejsce parkingowe
  • Jest miejsce na rower
  • Jest klimatyzacja
  • Jest dostępna obsługa w języku obcym: Angielski
  • W wyjątkowych sytuacjach możesz dzwonić po godzinach pracy biur:
Zgłaszanie usterek
Całodobowo

Szacowany czas oczekiwania na odebranie telefonu:
  • W godzinach pracy biura: 1 min.
  • Po godzinach pracy biura: 3 min.
Portal dla abonentów:
  • Umożliwia sprawdzanie sald i/lub dokonywanie płatności
  • Umożliwia zgłaszanie usterek online
  • Umożliwia korespondencję elektroniczną