WIZYTÓWKA LOKALNEGO - Metro Internet Sp. z o.o.

Najwyższa jakość świadczonych usług to wyróżnik naszej Firmy. Naszym Klientom oferujemy szeroką gamę usług telekomunikacyjnych. Pracujemy wyłącznie w oparciu o sprawdzone na rynku i przetestowane przez naszych inżynierów najlepsze rozwiązania w technologii światłowodowej.

  • Kompetentny zespół
  • Innowacyjność rozwiązań
  • Bezawaryjność sieci

Poznaj firmę od podszewki

Firma istnieje od 2008 roku.
Zasięg świadczenia usług:

Warszawa: Bielany, Żoliborz, Bemowo, Targówek, Białołęka, Ochota, Blizne Łaszczyńskiego (gm. Stare Babice), Latchorzew (gm. Stare Babice), Sokołów Podlaski i okolice


  • Bierzemy udział w projekcie MdO
Adres firmy:
Siedziba firmy
Arkuszowa 89, Warszawa
BOK
Arkuszowa 89, Warszawa
BOK
Wolności 46, Sokołów Podlaski
Kontakt:
Ogólny
22 350 pokaż
Serwisowy
22 350 pokaż
Płatności
22 350 pokaż
Godziny pracy:
Ogólny

pon: 08:00 - 17:00

wt: 08:00 - 17:00

śr: 08:00 - 17:00

czw: 08:00 - 17:00

pt: 08:00 - 17:00


Serwis
Od: 17:00 - 21:00

BOK

pon: 08:00 - 17:00

wt: 08:00 - 17:00

śr: 08:00 - 17:00

czw: 08:00 - 17:00

pt: 08:00 - 17:00


BOK

pon: 08:30 - 16:30

wt: 08:30 - 16:30

śr: 08:30 - 16:30

czw: 08:30 - 16:30

pt: 08:30 - 16:30

Obsługiwani odbiorcy:
  • Klienci indywidualni
  • Klient biznesowy
  • Instytucje rządowe i pozarządowe
Świadczone usługi:

Co można załatwić osobiście w BOK:

  • Podpisać umowę/zamówić usługę
  • Zapłacić abonament (punkt kasowy)
  • Zgłosić usterkę / zamówić serwis

BOK

  • Jest na parterze
Odległość od najbliższej komunikacji:

Przystanek Autobusowy KSIĘŻYCOWA - 10 metrów


  • Jest miejsce parkingowe
  • Jest poczekalnia
  • Jest klimatyzacja
  • Jest dostępna obsługa w języku obcym: Angielski
  • W wyjątkowych sytuacjach możesz dzwonić po godzinach pracy biur:
Zgłaszanie usterek
Od: 17:00 - 21:00

Przyjmowanie zamówień
Od: 17:00 - 21:00
Szacowany czas oczekiwania na odebranie telefonu:
  • W godzinach pracy biura: do 30 sekund
  • Po godzinach pracy biura: nie dotyczy
Portal dla abonentów:
  • Umożliwia sprawdzanie sald i/lub dokonywanie płatności
Szacowany czas oczekiwania na:
  • Realizację podłączenia / uruchomienia usługi podstawowej, która jest w zasięgu firmy do 1 - 5 dni roboczych
  • Realizację zamówienia / zmiany usług dodatkowych do 1 - 10 dni roboczych
  • Usunięcie usterki lokalnej (globalnej) do 1 - 24 godzin
Metro Internet Sp. z o.o.

Metro Internet Sp. z o.o.

ul. Arkuszowa 89 , Warszawa

pon: 08:00 - 17:00
wt: 08:00 - 17:00
śr: 08:00 - 17:00
czw: 08:00 - 17:00
pt: 08:00 - 17:00

tel. 22 350 pokaż

[email protected]

https://www.metrointernet.pl

Jesteśmy polską firmą obecną na rynku usług telekomunikacyjnych od 20 lat. Naszą misją jest dostarczenie dostępu do cyfrowych usług Internetu, telewizji i telefonu do jak największej liczby odbiorców. W 2011 roku jako jedni z pierwszych operatorów w Polsce zaczęliśmy oferować usługę FTTH (Fiber to the Home) o przepustowości 1 Gbps. Do świadczenia usług wykorzystujemy najnowsze, przyjazne dla środowiska technologie: GPON, FTTH, FTTB. Stając się naszym Abonentem, nie będziesz jednym z wielu - każdy Klient jest dla nas wyjątkowy. Cały czas zapewniamy najwyższą jakość usług, a podstawą naszego sukcesu jest zaangażowana praca zespołu i zadowolenie Klienta. Nasze usługi dostępne są w wybranych lokalizacjach w Warszawie, Sokołowie Podlaskim i w okolicznych miejscowościach.