Co nowego na projekcie?
Fundacja
Blog

WIZYTÓWKA LOKALNEGO - Infoglob Security System Łukasz Pietras

Infoglob Security System to lokalna firma, jesteśmy z Wami od 2006 r., nasza oferta jest jasna i czytelna, a użytkownicy naszej sieci są zawsze na pierwszym miejscu!

  • INTERNET ŚWIATŁOWODOWY
  • PROFESJONALNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA
  • TECHNOLOGIA ŚWIATŁOWODOWA
  • PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ 24/7/365

Mapa dobrych inicjatyw LOKALNYCH

  1. Wychodząc na przeciw potrzeb nauczania zdalnego w okresie "epidemi", wdrożyliśmy platformę e-lerningową Google Classroom @szczercow.edu.pl, administrujemy platformą nieodpłatnie oraz wdrażamy nauczycieli, uczniów i ich rodziców.

    Zobacz
  2. Na potrzeby nauki zdalnej podczas "epidemi" uruchomiliśmy we współpracy ze Szkołami Podstawowymi i Ponadpodstawowymi program "POMOC DLA UCZNIA". W ramach tego projektu dla uczniów z utrudnionym dostępem do internetu wykonujemy przyłącza internetowe bezpłatnie oraz bez opłat abonamentowych. Dostarczamy internet tam gdzie go potrzeba w myśl pomocy "Dobro sąsieckiej". Pomocą objęci są uczniowie w zasięgu całej naszej sieci dostępowej, bez względu na status materialny.

    Zobacz
  3. Od blisko 10 lat prowadzimy bezpłatne praktyki zawodowe dla studentów szkoły Ponadpodstawowej w Szczercowie. Studenci kierunków informatycznych oraz ekonomii zawsze mają u Nas możliwość odbycia praktyki, zetknięcia się z prawdziwą pracą zawodową wraz z naszym zespołem. Do roku 2020 blisko ~100 studentów u Nas miło początki swojej pracy zawodowej.

    Zobacz
Infoglob Security System Łukasz Pietras

Infoglob Security System Łukasz Pietras

ul. Floriana 18 , Szczerców

pon: 09:00 - 17:00
wt: 09:00 - 17:00
śr: 09:00 - 17:00
czw: 09:00 - 17:00
pt: 09:00 - 17:00
sb: 09:00 - 13:00

tel. 609-52 pokaż

[email protected]

https://infoglob.eu

https://www.facebook.com/Infoglob.extra/

Infoglob Security System to nie tylko najlepszy internet, najniższe pingi i świetne prędkości. To przede wszystkim profesjonalny zespół pasjonatów, którzy kochają to, co robią i którzy wkładają serce w swoją pracę. Jesteśmy z Wami od 2006 bez przerwy. Dostępni przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić nie tylko najwyższy poziom usług, lecz także dać pełne poczucie bezpieczeństwa swoim abonentom. Biorąc pełną odpowiedzialność za sprzedane abonamenty: od momentu wybrania najkorzystniejszej oferty, przez obsługę wszystkich zgłoszeń, aż do uzyskania pewności, że abonent ma dokładnie takie łącze, jakiego oczekuje.

Poznaj firmę od podszewki

Firma istnieje od 2006 roku.
Zasięg świadczenia usług:

Gminy Szczerców, Kluki, Rusiec, Widawa, Rząśnia. Internet światłowodowy: Szczerców i okolice, Kluki, Magdalenów, Kaszewice


  • Bierzemy udział w projekcie MdO
  • Bierzemy udział w projekcie Tele.Odpowiedzialni
Adres firmy:
Siedziba firmy
Floriana 18, Szczerców
Kontakt:
Ogólny
609-52 pokaż
Serwisowy
609-52 pokaż
Płatności
609-52 pokaż
Godziny pracy:
Ogólny

pon: 09:00 - 17:00

wt: 09:00 - 17:00

śr: 09:00 - 17:00

czw: 09:00 - 17:00

pt: 09:00 - 17:00

sb: 09:00 - 13:00


Serwis
Całodobowo
Obsługiwani odbiorcy:
  • Klienci indywidualni
  • Klient biznesowy
  • Instytucje rządowe i pozarządowe
Świadczone usługi:
Internet światłowodowy
  • FTTH
  • xPON
  • transmisje WDM
Internet bezprzewodowy
  • Wi-Fi (2,4 GHz / 5 GHz)
Telewizja
  • IPTV
  • unicast
  • multicast
  • Posiadam własny, lokalny kanał TV
Inne usługi
  • Bezpieczny internet
  • Hosting
  • Antywirus
  • Usługi Inteligentnego domu
  • Serwis sprzętu komputerowego
  • Szkolenia dla abonentów

Co można załatwić osobiście w BOK:

  • Podpisać umowę/zamówić usługę
  • Zapłacić abonament (punkt kasowy)
  • Zgłosić usterkę / zamówić serwis
  • W BOK znajduje się serwis / sklep komputerowy
  • W BOK znajduje się ksero

BOK

  • Jest na parterze
  • Jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych
Odległość od najbliższej komunikacji:

50 m


  • Jest miejsce parkingowe
  • Jest miejsce na rower
  • Jest miejsce dla pieska
  • Jest poczekalnia
  • Jest klimatyzacja
  • BOK oferuje napoje (zimne, gorące)
  • Jest dostępna obsługa w języku obcym: Angielski
  • W wyjątkowych sytuacjach możesz dzwonić po godzinach pracy biur:
Zgłaszanie usterek
Całodobowo

Przyjmowanie zamówień
Całodobowo
Szacowany czas oczekiwania na odebranie telefonu:
  • W godzinach pracy biura: do 1 minuty
  • Po godzinach pracy biura: do 5 minut
Portal dla abonentów:
  • Umożliwia zamawianie / zmianę usług
  • Umożliwia sprawdzanie sald i/lub dokonywanie płatności
  • Umożliwia zgłaszanie usterek online
  • Umożliwia korespondencję elektroniczną
Szacowany czas oczekiwania na:
  • Realizację podłączenia / uruchomienia usługi podstawowej, która jest w zasięgu firmy do do 1 dzień roboczy
  • Realizację zamówienia / zmiany usług dodatkowych do do 1 dzien roboczy
  • Usunięcie usterki lokalnej (globalnej) do do 24 godzin