Co nowego na projekcie?
Fundacja
Blog

WIZYTÓWKA LOKALNEGO - BOR-WAN Michał Paszkowski

Moje atuty to: Sieć jest nieustannie rozwijana i rozbudowywana, Do podpisania umowy wystarczy tylko dowód, Nie musisz posiadać telefonu stacjonarnego, Nie musisz opłacać dodatkowego abonamentu za telefon czy utrzymanie linii telefonicznej, Nie jesteś ograniczony limitem danych, Nie jesteś ograniczony limitem czasowym, Nie znajdziesz jakichkolwiek " * " i zapisów małą czcionką, Błyskawiczny czas podłączenia, nawet w tym samym dniu od chwili zamówienia usługi, Przepustowość możesz zmniejszyć lub zwiększyć w dowolnym czasie bez dodatkowych opłat, Możesz zawiesić usługę jeśli opuszczasz na dłuższy czas miejsce zamieszkania, Serwisuję sieć osobiście, Masz możliwość bezpośredniego kontaktu z właścicielem firmy bez długiego oczekiwania na infolinii, Odbieram połączenia telefoniczne po godzinie 16. jak również w miarę możliwości w soboty i w niedziele, Dzięki temu, że jestem "małą firmą" poważnie i odpowiedzialnie podchodzę do Klienta a także jestem bardziej elastyczny niż duże firmy, Jeśli nie Jesteś w zasięgu mojej sieci, to może w zasięgu http://www.kocknet.pl/ Sprawdź!

  • Masz możliwość bezpośredniego kontaktu z właścicielem firmy bez długiego oczekiwania na infolinii
  • Serwisuję sieć osobiście
  • Dzięki temu, że jestem "małą firmą" poważnie i odpowiedzialnie podchodzę do Klienta

Mapa dobrych inicjatyw LOKALNYCH

  1. FTTH

    Zobacz
  2. FTTH

    Zobacz
  3. Internet FTTH

    Zobacz
  4. FTTH

    Zobacz
  5. FTTH

    Zobacz
  6. FTTH

    Zobacz
  7. FTTH

    Zobacz
  8. FTTH

    Zobacz
  9. FTTH

    Zobacz
  10. FTTH

    Zobacz
  11. FTTH do numeru 66

    Zobacz
BOR-WAN Michał Paszkowski

BOR-WAN Michał Paszkowski

ul. 133 , Tchórzew-Kolonia

pon: 09:00 - 18:00
wt: 09:00 - 18:00
śr: 09:00 - 18:00
czw: 09:00 - 18:00
pt: 09:00 - 18:00
sb: 10:00 - 14:00
nd: 00:00 - 00:00

tel. 505311 pokaż

[email protected]

http://bor-wan.pl

Skoro tu trafiłeś, zapewne szukasz dostępu do Internetu. Nazywam się Michał Paszkowski. Od lutego 2011 roku prowadzę działalność gospodarczą pod nazwą BOR-WAN, oferując szerokopasmowy bezprzewodowy dostęp do Internetu na terenie Gminy Borki, Gminy Czemierniki i miejscowości sąsiednich. Skąd nazwa sieci? Od miejscowości Borki, gdyż tu był jeden z pierwszych nadajników oraz od WAN (z ang. Wide Area Network) czyli rozległa sieć komputerowa.

Poznaj firmę od podszewki

Firma istnieje od 2011 roku.
Zasięg świadczenia usług:

Gminę Borki: Borki, Krasew, Maruszewiec Nowy i Polforwarczny, Nowiny, Olszewnica, Osowno, Pasmugi, Sitno, Stara Wieś, Tchórzew-Kolonia, Tchórzew, Wola Chomejowa, Wola Osowińska, Wrzosów; Gminę Czemierniki: Bełcząc, Czemierniki, Lichty, Niewęgłosz, Skoki, Stoczek, Wygnanów; Gminę Ostrówek: Babczyzna, Dębica, Tarkawica, Zawada; Gminę Kock: Lipniak, Górka; Gminę Wohyń: Świerże, Suchowolę; Gminę Ulan-Majorat: Zarzec Ulański.


BOK
Wojska Polskiego 21, Borki
Kontakt:
Ogólny
505311 pokaż
Serwisowy
505311 pokaż
Płatności
505311 pokaż
Godziny pracy:
Ogólny

pon: 09:00 - 18:00

wt: 09:00 - 18:00

śr: 09:00 - 18:00

czw: 09:00 - 18:00

pt: 09:00 - 18:00

sb: 10:00 - 14:00

nd: 00:00 - 00:00


Serwis
Od: 08:00 - 21:00

BOK - Wojska Polskiego 21, Borki
Obsługiwani odbiorcy:
  • Klienci indywidualni
  • Klient biznesowy
  • Instytucje rządowe i pozarządowe
Świadczone usługi:

Co można załatwić osobiście w BOK:

  • Podpisać umowę/zamówić usługę
  • Zapłacić abonament (punkt kasowy)
  • Zgłosić usterkę / zamówić serwis

BOK

  • Jest na parterze
Odległość od najbliższej komunikacji:

500


  • Jest miejsce parkingowe
  • Jest miejsce na rower
  • Jest miejsce dla pieska
  • Jest poczekalnia
  • BOK oferuje napoje (zimne, gorące)
  • W wyjątkowych sytuacjach możesz dzwonić po godzinach pracy biur:
Zgłaszanie usterek
Od: 08:00 - 21:00

Przyjmowanie zamówień
Od: 08:00 - 21:00
Szacowany czas oczekiwania na odebranie telefonu:
  • W godzinach pracy biura: 1
  • Po godzinach pracy biura: 1
Portal dla abonentów:
  • Umożliwia zamawianie / zmianę usług
  • Umożliwia sprawdzanie sald i/lub dokonywanie płatności
  • Umożliwia zgłaszanie usterek online
  • Umożliwia korespondencję elektroniczną
Szacowany czas oczekiwania na:
  • Realizację podłączenia / uruchomienia usługi podstawowej, która jest w zasięgu firmy do 1/24
  • Realizację zamówienia / zmiany usług dodatkowych do 1/24
  • Usunięcie usterki lokalnej (globalnej) do 1/24