Blog

WIZYTÓWKA LOKALNEGO - BALMONT

BALMONT jest najszybciej rozwijającym się lokalnym operatorem telekomunikacyjnym oferującym stały dostęp do Internetu w technologii bezprzewodowej, światłowodowej oraz szerokopasmowej na obszarze miasta Kraków i w jego okolicach. Dostarczamy usługę stałego dostępu do Internetu na najwyższym poziomie zarówno dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych.

  • Gwarancja jakości usług
  • Szybki czas reakcji
  • Dobry kontakt z klientem
  • Konkurencyjność
BALMONT

BALMONT

ul. Grzegórzecka 69 , Kraków

pon: 08:00 - 17:00
wt: 08:00 - 17:00
śr: 08:00 - 17:00
czw: 08:00 - 17:00
pt: 08:00 - 17:00

tel. 123971 pokaż

[email protected]

https://www.balmont.pl

Nasza firma skupia się przede wszystkim na relacjach z klientem. Wiele lat na rynku pozwoliło nam na dostosowanie się do potrzeb ludzi, tak by spełniać ich oczekiwania. Stawiamy na ciągły rozwój, oraz polepszanie standardów według, których świadczymy nasze usługi. Jako nieliczni na Krakowskim rynku potrafimy indywidualnie dostosować naszą ofertę nawet dla tych najbardziej wymagających. Każdego dnia staramy się jeszcze bardziej doskonalić nasze umiejętności, co pozwala nam świadczyć bardziej zróżnicowane usługi. Nie jesteśmy tylko firmą. Jesteśmy firmą przyszłości.

Poznaj firmę od podszewki

Firma istnieje od 1998 roku.
Zasięg świadczenia usług:

Kraków i okolice


  • Bierzemy udział w projekcie MdO
Adres firmy:
Siedziba firmy
Grzegórzecka 69, Kraków
Kontakt:
Ogólny
123971 pokaż
Serwisowy
608018 pokaż
Płatności
123971 pokaż
Godziny pracy:
Ogólny

pon: 08:00 - 17:00

wt: 08:00 - 17:00

śr: 08:00 - 17:00

czw: 08:00 - 17:00

pt: 08:00 - 17:00


Serwis
Całodobowo
Obsługiwani odbiorcy:
  • Klienci indywidualni
  • Klient biznesowy
Świadczone usługi:
Telewizja
  • IPTV
  • multicast
Inne usługi
  • Antywirus
  • Usługi Inteligentnego domu

Co można załatwić osobiście w BOK:

  • Podpisać umowę/zamówić usługę
  • Zapłacić abonament (punkt kasowy)
  • Zgłosić usterkę / zamówić serwis
  • W BOK znajduje się ksero

BOK

  • Jest na 2 piętrze
Odległość od najbliższej komunikacji:

Tramwaj: 1, 9, 14, 19, 20, 22, 50, autobus: 125, 184, 484 w odległości 300m


  • Jest miejsce parkingowe
  • Jest poczekalnia
  • Jest klimatyzacja
  • Jest dostępna obsługa w języku obcym:
  • W wyjątkowych sytuacjach możesz dzwonić po godzinach pracy biur:
Zgłaszanie usterek
Całodobowo

Przyjmowanie zamówień
Od: 8.00 - 22.00
Szacowany czas oczekiwania na odebranie telefonu:
  • W godzinach pracy biura: 1 min
  • Po godzinach pracy biura: 5 min
Szacowany czas oczekiwania na:
  • Realizację podłączenia / uruchomienia usługi podstawowej, która jest w zasięgu firmy do do 2 dni roboczych
  • Realizację zamówienia / zmiany usług dodatkowych do do 2 dni roboczych
  • Usunięcie usterki lokalnej (globalnej) do do 8 godzin