Co nowego na projekcie?
Fundacja
Blog

WIZYTÓWKA LOKALNEGO - AMSNET Andrzej Szreter

Jesteśmy małym operatorem we Wrocławiu, na Wielkiej Wyspie czyli Wrocław Śródmieście (głównie Biskupin, Sępolno, Dąbie, Zalesie, Zacisze), ale także Psie Pole, Swojczyce, Strachocin, także inne części Wrocławia. Dostarczamy internet światłowodowy oraz telewizję z przewijaniem w chmurze.

  • Jesteśmy na miejscu
  • U nas porozmawiasz także z technikiem czy właścicielem firmy
  • Nie mamy infolinii, sami pracujemy dla Was
  • Dostarczamy internet światłowodowo - najlepsza znana aktualnie technologia
AMSNET Andrzej Szreter

AMSNET Andrzej Szreter

ul. Gierymskich 74 , Wrocław

pon: 10:00 - 18:00
wt: 10:00 - 18:00
śr: 10:00 - 18:00
czw: 10:00 - 18:00
pt: 10:00 - 18:00
sb: 10:00 - 12:00
nd: 12:00 - 12:30

tel. 71 347 pokaż

[email protected]

http://ams.pl

Dostarczamy internet światłowodowy oraz telewizję z przewijaniem w chmurze we Wrocławiu.

Poznaj firmę od podszewki

Firma istnieje od 2000 roku.
Zasięg świadczenia usług:

Wrocław Śródmieście (Biskupin, Sępolno, Zalesie, Zacisze), Psie Pole (Strachocin, Swojczyce), inne części Wrocławia miejscami.


  • Bierzemy udział w projekcie MdO
Adres firmy:
Siedziba firmy
Gierymskich 74, Wrocław
Kontakt:
Ogólny
71 347 pokaż
Serwisowy
609619 pokaż
Płatności
71 347 pokaż
Godziny pracy:
Ogólny

pon: 10:00 - 18:00

wt: 10:00 - 18:00

śr: 10:00 - 18:00

czw: 10:00 - 18:00

pt: 10:00 - 18:00

sb: 10:00 - 12:00

nd: 12:00 - 12:30


Serwis
Całodobowo
Obsługiwani odbiorcy:
  • Klienci indywidualni
  • Klient biznesowy
  • Instytucje rządowe i pozarządowe
Świadczone usługi:

BOK

  • Jest na 2 piętrze
Odległość od najbliższej komunikacji:

250m od pętli tramwajowej Biskupin, linie 1, 2, 4, 10.


  • Jest miejsce parkingowe
  • Jest miejsce na rower
  • Jest klimatyzacja
  • Jest dostępna obsługa w języku obcym:
  • W wyjątkowych sytuacjach możesz dzwonić po godzinach pracy biur:
Zgłaszanie usterek
Całodobowo

Szacowany czas oczekiwania na odebranie telefonu:
  • W godzinach pracy biura: 5s
  • Po godzinach pracy biura: 20s
Portal dla abonentów:
  • Umożliwia zamawianie / zmianę usług
  • Umożliwia sprawdzanie sald i/lub dokonywanie płatności
  • Umożliwia zgłaszanie usterek online
  • Umożliwia korespondencję elektroniczną
Szacowany czas oczekiwania na:
  • Realizację podłączenia / uruchomienia usługi podstawowej, która jest w zasięgu firmy do 1 dnia w domkach i budynkach gdzie istnieje już gniazdo światłowodowe. W pozostałych przypadkach ustalane po wizji lokalnej, która jest zazwyczaj w ciągu kilku dni.
  • Realizację zamówienia / zmiany usług dodatkowych do Zmiany parametrów usługi realizowane są niezwłocznie zdalnie. Terminy zmian wymagających wizyty u klienta są uzgadniane telefonicznie.
  • Usunięcie usterki lokalnej (globalnej) do Usuwanie usterek dotykających znaczną liczbę abonentów realizowane są 24h/dobę. Usterki dotykające pojedyncze budynki naprawiane są w dni powszednie w godzinach pracy biura.
Projekty, w których firma bierze udział
Więcej